fredag 10. august 2012

Hilsen fra Hennagardens Alita

Her kom en koselig hilsen på fb fra  Hennagardens Alita, i og med ikke alle er der vil jeg få dele den på bloggen også.
I tillegg kom det mange vakre bilder.
Takk Marianne:-)
Liten sommerhistorie fra Alita; Vi var på fjellet en uke med Lundquist hundeskole. Det var kjempegøy! Der fikk jeg gå masse spor også var det mange rare dyr. Noen var litt skumle, de var kjempestore også hadde de horn. Når jeg skulle tøffe meg litt og bjeffet på en av de, så kom det en hel skokk plutselig løpende mot meg. Da tenkte jeg det var best å komme seg av gårde...;) Ellers var det også masse krøllete hvite dyr. De var mye trivligere. Dem ville jeg gjerne leke sånn katt og hund lek med, men det ville ikke mutter´n at jeg skulle. Gledesdreper altså! Så vant jeg en sånn derre agility konkurranse på slutten av uka. Alle andre hadde trent på det hele uka mens jeg travet rundt i skogen og prøvde å finne spor etter mutter´n. Skjønte liksom ikke helt poenget siden hun var jo der med meg, men jeg gjorde nå som hu sa og til slutt fant jeg leken min også. Da var det morro altså! Men, poenget var at jeg vant denna konkurransen da, som jeg ikke hadde trent på i det hele tatt, for at jeg var så opptatt med andre ting. Bare hoppet inn, for atte det var så kjedelig på hytta, så det var mye gøyere å gjøre noe. Så da tenkte jeg at jeg kunne jo like godt gjørra det bra og da ble mutter´n så fornøyd, så det tror jeg kanskje jeg skal gjøre flere ganger.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar