torsdag 25. juli 2013

Bading på Næra

I dag møtte vi opp hos Wenche og Tapper for litt utstillingstrening.
Var veeeldig varmt, så var ikke lenge vi holdt på.
Dro ned til Næra og badet i stedet.
Det var det noen firebeinte som satte pris på :-)

Fyrvoktern Tapper :-) 












Hvem svømmer fortest ? 





Kjekt med en pause i svømminga 
 


 

 Carrera speider og får med seg det meste...


2 x Carrera 


 






Er med jeg og da...
men fant meg en skygge bak en båt, og sovna fra alt jeg :-)

















Skikkelig framsteg på Belva  


Gårdshunder på kryss og tvers 







Tjo hei, her går det unna... 







Trenger litt avkjøling ja... 



Jeg får aldri være med der det skjer noe gøy jeg.... 

 



1 kommentar:

  1. Så utrolig mange flotte bilder det ble :)
    Takk så mye for en fin tur :)

    SvarSlett