fredag 9. juni 2017

Bursdag med mer

I dag er det 7 års dagen til
RL1 BH NUCH SUCH
Navarras Prima Pallina


Som tiden går,
syns ikke det er lengre siden jeg var og henta den "bitte" velse hunden hos Susanne i Sverige.
Og begynte og tenke hva i all verden har jeg gjort.....
Men hun tok alle med storm fra første sekund.
Og jeg har aldri angret på det jeg gjorde.
Pallina har gitt oss så utrolig mye.
En flott ustillingshund, en herlig brukshud på alle felt,
og en avlshund uten like.

Dronningen i flokken vår,
alles kompis, bestemor og mor :-D


Om det regna aldri så mye, måtte det bli en liten bursdagstur helt alene bare med tobeintmuttern.
Hun har ikke vært ute på flere dager, pga av ryggen (tobeintmuttra altså), så da ble det en liten tur i flexibånd.

Pallina skuer ut over sitt rike :-)





 En flott hund på alle vis.

 


Vi har vært på vårt hemmelige liljekonvallfelt,
og plukket en nydelig bukett.
 Klissblaute, men pytt pytt.



Vakkert om det regner og...



Noen bryr seg aldri om været...




Her høljer det ned.


Vi har hatt besøk i dag også vi :-)


Store og små DSG med Hanne.
Alle er like glade for besøk.


Jeg trener på å skramle, og tygge metall...



Vi koser og rett og slett i bingen vår vi.
K-kullet og Favola.


Vi fikk diplomer på LGT testen vår i NoseWork også :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar