torsdag 1. mars 2018

Nye bein til gjengen

Et tyggeben som smaker godt og som holder lenge.

Her stopper det ikke med bein til hundeflokken, det går for å si det mildt unna en del til 6 hunder.
Noen har jo et enormt tyggebehov i forhold til de andre da, det skal sies.
Fikk derfor lyst til å prøve disse nylabeina (nylabone), om det kan være et alternativ innimellom vanlige bein.
Pakken har kommet og er klar for utprøving.




Liten beskrivelse av hva dette er først:
Nylabones er for å tygge, ikke spise. Men selvfølgelig er de ikke giftige.
Når en hund tygger "normalt" på beinet, løfter små børsteaktig stykker i plasten for å rengjøre tennene. Disse små stykkene (omtrent samme størrelse som et lite riskorn) er laget for å passere lett hvis de blir spist.
Alle benene fra Nylabone er smaksatte - det gjør beinet spennende og hunden glad.
 Valpevariantene har ekstraordinær smak for å sikre at Nylabone er mer spennende enn familiens sko. Hvis et ben begynner å miste duft, kan du skrape det mot en hard overflate for å forynge smaken. Nylabone Strong passer til hunder som tygger mer intensivt.
Bena er laget av naturgummi og hjelper til med å rense tennene og holde plakk og tannstein under kontroll.



Testpanelt mitt  = alle seks hundene :-)

Henna var den første til og teste dem ut, hun syns det med ost, og skinkesmak var godt.





Mener du seriøst at jeg skal tygge på det???



Bare mitt, skal tygge litt etterpå altså.



Slenger meg ned her, og ser på "dusta" som spiser plastikk jeg :-P



Wasa syns også ost og skinke var godt.


 

Elena valgte knoken.




Ja Henna hun syns det var greit og prøve litt forskjellig hun.
Det er jo jeg glad for, for hun er jo værste "gnageren" vår :-)
 


Ser jammen ut som hun ble litt sliten og.
Har fått dekka tyggebehovet sitt i dag kanskje....


Blir spennende og se framover om dette fungerer.
Selvfølgelig skal de få andre bein også, men greit med disse litt innimellom.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar